недеља, 27. август 2017.

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara


Maskara koju ću danas prokomentarisati je jedna od možda i najpoznatijih maskara. Mnogi je vole i hvale već godinama. Ja je s druge strane nisam do sad probala. Nakon što sam par devojaka sa prelepim trepavicama pitala koju maskaru koriste i kada su mi sve rekle Max Factor 2000 Calorie, odlučila sam da je došlo vreme za isprobavanje.



The mascara that I will comment on today is perhaps one of the most famous mascaras. Many have loved and praised it for years. On the other hand, I have not tried it so far. After I asked a couple of girls with beautiful eyelashes what mascara were they using and when they all told me that it was a Max Factor 2000 Calorie Mascara, I decided that it was time to try it out.


Maskara dolazi u standardnom pakovanju sa još standardnijom četkicom srednje veličine. Ovo je moj ubedljivo omiljeni tip četkice, tako da mi se maskara odmah svidela. Pakovanje sadrži 9ml i košta 1295 dinara. Maskara ima miris na maskare koje malo duže stoje iako mi se čini da je moja maskara sveža i u redu. Pojma nemam, možda i nije. Formula je srednje gustine i sa malom količinom grumuljica. Nije problematična za nanošenje, ali je zbog suvlje formule spora. Ovo je tipičan primer maskare koju treba nanositi dugo i iz sto poteza za sve bolje i bolje rezultate. Dodatni slojevi maskare se polako nadograđuju, a ne postoji bojazan od slepljivanja ili nanošenja veće količine od jednom. Ne razmazuje se i ne kruni u toku dana, a vrlo lako se uklanja svim sredstvima za uklanjanje šminke.


The mascara comes in a standard packaging, with a standard brush of medium size. This is my favorite type of brush, so I liked the mascara immediately. The packaging contains 9ml and costs 1295 RSD. The mascara smells like it was opened for some time, although it seems to me that my mascara is fresh and fine. I have no idea, maybe it's not. The formula is medium density and with a small amount of clumps. It's not problematic to apply, but because of the its a bit dry formula, it is slow. This is a typical mascara that needs to be applied for a long time and with a hundred strokes for better and better results. Additional layers of mascara are slowly being added, and there is no fear of lases sticking together or applying too much of it at once. It does not run and crumble during the day, and is very easily removed by all makeup removers.


Maskara ne produžava trepavice previše, ne uvija ih previše i ne daje preveliki volumen. Dakle, rezultat su prilično prirodne punije i definisanije trepavice. Na slici ispod možete videti moje trepavice bez maskare, sa jednom i sa dva sloja maskare. Ja imam kratke trepavice, pa efekti ove maskare ne mogu kod mene toliko da zablistaju. Na dužim trepavicama ova maskara, upravo zbog ovakve formule, čini čuda. Ali ni na mojim kraćim trepavicama maskara nije za bacanja. U početku sam se veoma razočarala, jer moje trepavice ne izgledaju dobro kao kod devojaka zbog kojih sam ovu maskaru kupila, ali sam s vremenom shvatila da je razlog za to samo mala dužina mojih trepavica i da je ova maskara zapravo odlična. Ipak, koristila sam druge maskare koje mi se na kraćim trepavicama čak i malo više sviđaju. I pored toga ovo je svakako jedna od boljih maskara koje sam koristila.


Mascara does not extend the lashes too much, does not curl them too much and does not give too much volume. So, the result is pretty natural fuller and more defined eyelashes. In the picture below you can see my eyelashes without mascara, with one and two layers of mascara. I have short eyelashes, so the effects of this mascara cannot be seen on me that much. On the longer eyelashes this mascara, because of this formula, makes miracles. But even on my shorter eyelashes, the mascara is not bad at all. In the beginning, I was very disappointed, because my eyelashes do not look as good as eyelashes of those girls who made me want to try this mascara out, but eventually I realized that this is only because of the small length of my eyelashes and that this mascara is actually great. Still, I used other mascara that I liked a bit more on my short eyelashes. Nevertheless, this is certainly one of the better mascaras that I've used so far.


Informacije i ocene
Cena1295 RSD
Gde kupitiLilly, DM, Jasmin
Vrste5
Da li bih ih ponovo kupilaDa
Pakovanje5/5
Cena4/5
Efekat4/5
Nanošenje4/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- aplikator
- formula
- razdvaja trepavice
- definicija
- ne slepljuje trepavice
- ne razliva se
- cena                           


Information and scores
Price
1295 RSD
Where to buyLilly, DM, Jasmin
Types5
Would I buy it againYes
Packaging5/5
Price4/5
Effect4/5
Application4/5
Overall Score4/5
ProsCons
- applicator
- formula
- separates lashes         
definition
- non-sticky
- wont't run
- price                         

4 коментара:

  1. Koristila sam je od 1998. Bila je mnogo bolja, pokvarili su je,skratili dužinu četkice, paostane dosta proizvoda na dnu.Prešla samna Bourjois Volume 1 second ultra black, i prezadovoljna sam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala tu maskaru. Jednu sam od njih probala bila mi je uzasna i sad mi se ne da da dalje isprobavam.

      Избриши
  2. Davno sam je koristila, bas davno, ali secam se da je uvek bila suva i da su mi trepavice s njom izgledale tek malo uvijene, dakle utisci su slicni tvojim. Mnogo sam maskara probala otad, i mogu da kazem da jos nisam nasla onu savrsenu, potraga se nastavlja :). Kristina

    ОдговориИзбриши