четвртак, 16. фебруар 2017.

Aura Lift It Up Mascara


Verovatno ste već primetili tri nove Aurine maskare - Pump It Up (za volumen), Lifti It Up (definicija i produživanje) i Shape It Up (oblikovanje i produžavanje uz pomoć vlakana koje sadrži). Ja ne volim trepavice sa puno volumena, i to ne ide sa mojim kratkim trepavicama. Zato je Pump It Up odmah ispala iz igre, dok sam druge dve poželela da probam. Prva koju ću vam predstaviti je maskara za definiciju terpavica Lift It Up.


You've probably already noticed three new Aura mascaras - Pump It Up (for volume), Lift It Up (definition and extension), and Shape It Up (design and lengthening with fibers it contains). I don't like lashes with a lot of volume, especially on my short lashes. Therefore, Pump It Up was immediately out of the game, while I wanted to try the other two. The first one I will show you is definition mascara Lift It Up.


Maskara sadrži 8ml i košta 605 dinara. Odlučila sam da prvo isprobam ovu maskaru pošto dolazi sa klasičnom četkicom, koja je vrlo uska (kao i cela maskara). Volim male četkice, jer ih lakše koristim na mojim kratkim trepavicama. Takođe najviše volim klasičan tip četkica, tako da su mi se Aurine maskare veoma svidele. Sadrži sastojke koji neguju trepavice kao što su ekstrakt semenki lana, čia semena i bosiljka.


Mascara contains 8 ml and costs 605 RSD. I decided to try this mascara first, since it comes with a classic brush, which is very narrow (as the whole mascara packaging). I like small brushes, because they are easier to use on my short lashes. Also I like the classic type of brush, so Aura mascaras were very tempting. It contains ingredients that nourish the lashes such as flax seed, chia seeds and basil extract.


Formula je srednje gustine, dakle nije previše vodena, ali nema ni grudvice niti slepljuje trepavice. Četkica kupi dovoljno maskare, ni premalo ni previše, i vrlo uspešno je nanosi na trepavice, koje lako rasčešljava. Maskara se suši standardnom brzinom. Dovoljno sporo da drugi sloj maskare, možete naneti pre nego što se prvi sloj u potpunosti osuši i stvrdne. Ne razliva se i ne kruni u toku dana. Lako se rastvara i uklanja svim proizvodima za skidanje šminke. Ono što nisam primetila, a što Aura obećava, je uvijanje trepavica.


The formula is medium density, so it is not too watery, but it also has no lumps nor sticks lashes together. Brush picks up enough product, not too little nor too much, and very successfully applies it to the eyelashes, which easily separates. Mascara dries in standard speed. Slow enough that a second layer of mascara can be applied before the first coat is completely dry and hardens. It doesn't run and doesn't crumble during the day. Easily dissolves and is removed by all makeup removal products. What I didn't notice, and what Aura promises, is curling of the eyelashes.


Vrlo sam zadovoljna izgledom trepavica kada koristim ovu maskaru. Trepavice su razdvojene i definisane, uz minimalnu količinu dodatog volumena, tako da izgledaju vrlo prirodno i lepo. Na slici ispod su moje trepavice bez maskare, kao i sa jednim i dva sloja maskare.


I am very pleased with the appearance of eyelashes when using this mascara. Lashes are separated and defined, with a minimal amount of added volume, so they look very natural and beautiful. In the picture below are my lashes without mascara, as well as with one and two coats of mascara.


Maskaru preporučujem svima koji ne vole volumen i slepljene trepavice, već žele tamne i razdvojene trepavice koje izgledaju prirodno. Jedva čekam da probam i Shape It Up maskaru, koja sadrži dodatna vlakna za produžavanje trepavica i nadam se da će uspeti da pomogne mojim kratkim trepavicama.

Informacije i ocene
Cena605 RSD
Gde kupitiLilly, DM
Vrste3
Da li bih ih ponovo kupilaDa
Pakovanje5/5
Cena5/5
Efekat4/5
Nanošenje5/5
Ukupna ocena5/5
ZaProtiv
- cena
- aplikator
- formula
- razdvaja trepavice
- definicija
- ne slepljuje trepavice
- ne razliva se
                                     


I recommend this mascara to all who don't like large volume and eyelashes that are stuck together, but they want dark and separated lashes that look natural. I cannot wait to try Shape It Up mascara, which contains additional extending fibers and I hope they will be able to help my short lashes.

Information and scores
Price
605 RSD
Where to buyLilly, DM
Types3
Would I buy it againYes
Packaging5/5
Price5/5
Effect4/5
Application5/5
Overall Score5/5
ProsCons
- price
- applicator
- formula
- separates lashes         
definition
- non-sticky
- wont't run
                                  

6 коментара:

  1. Deluje mi super ova maskara, pogotovo sada kada sam u potrazi za nekom novom. Možda je kupim i isprobam, ali do tada čekam tvoju recenziju druge maskare. Sve pohvale za slike. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam je probala ali znam za tu novu liniju, doci ce i te maskare na red, samo da potrosim ovih nekoliko koje imam :). Bas ti lepo izgledaju trepavice sa ovom maskarom. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj tako i ja trosim sta imam pa onda tek kupujem, zato sa je tek nedavno i kupila :D

      Избриши
  3. Odlican post! Bas sam zaintrigirana sada. Cim potrosim trenutnu, kupujem ovu. Volim klasicne maskare, a ova mi bas tako i deluje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da da da bas je takva. Joj ja ne mogu da smislim one maskare sto kao daju volumen, a samo mi slepe i ovo malo trepavica sto imam. Mozda one i lice na nesto na nekome s dugim trepavicama, al na ovim mojim mikro trepavicama....skandal.

      Избриши