среда, 4. јануар 2017.

Proizvodi za kosu koji su me razočarali

U okviru jednog posta pokazaću vam nekoliko proizvoda za kosu koji se u mom slučaju nisu ni malo proslavili i koji ne zaslužuju da dobiju ceo post samo za sebe. Kosa mi je trenutno suva i prilično oštećena, pa često koristim ulja i proizvode koji se ne ispiraju, za dodatnu negu i lakše rasčešljavanje kose, a naravno i da bi se kosa što manje dalje krzala. Evo nekoliko proizvoda tog tipa, koji za moju kosu nisu ništa posebno učinili.


In this one post I'll show you a couple of hair products which, in my case, were no good and which do not deserve to have an entire post for themselves. My hair is dry and quite brittle, so I often use oils and no-rinse products for extra care and easier combing, and of course to protect my hair from further damage. Here are a few products of this type, that have done nothing special in my case.


1. Seri Argan Oil


Glavni sastojak ovog proizvoda je arganovo ulje, koje treba da obnovi i neguje kosu. Posle duže korišćenja kosa treba da bude sjajnija i mekša. Ništa od navedenog se na mojoj kosi nije desilo. Ona nije obnovljena i jača, a takođe ovo ulje ne pomaže ni pri rasčešljavanju kose, te ne sprečava ni dalje krzanje. Sadrži 50ml i mislim da trenutno više ne može da se kupi i Lilly-ju, a koštalo je oko 1500 dinara.


The main ingredient of this product is argan oil, which should renew and nourish the hair. After prolonged use the hair should be shinier and softer. None of the above happened. It did not renew and make my hair stronger, and it also does not help with combing, so it does not prevent the further damage. It contains 50ml, and I think it cannot be bought in Lilly drugstores at the moment. It cost around 1500 RSD.


2. Avon Advance Techniques Supereme Oils - Duo Treatment Spray


Ovaj Avonov sprej su mnogi hvalili, pa sam rešila da ga i ja probam. Sprej sadrži alkohol, ali i proteine pšenice, ulje semena zelenog čaja, makadamije, semena grožđa, badema i marule. Međutim i pored čak 5 biljnih ulja u svom sastavu, ovaj sprej na mene nije ostavio veliki utisak. Nisam primetila neku posebnu negu kose, a kako ga prskam na vlažnu kosu kako bi je i lakše rasčešljala, razočaralo me je što slabije olakava rasčešljavanje od mnogih proizvoda koje sam koristila. Sadrži 100ml i koštao je ja mislim oko 700 dinara (puna cena).


This Avon spray has been praised by many, so I decided to try it, too. The spray contains alcohol,  but also wheat proteins, green tea seed oil, macadamia oil, grape seed oil, almond and marula oils. However, despite containing 5 natural oils in its composition, this spray didn't leave a big impression on me. I didn't notice any special hair care and since I use it on damp hair to make combing easier, it disappointed me since it doesn't help with combing as much as some other products I've used. It contains 100 ml and it costs I think about 700 RSD (full price).


3. Vitality's Active Repair Solution


Ovaj fluid sadrži tek nekoliko sastojaka od kojih je jedan alkohol, a jedini hranljivi sastojak je pirinčano ulje. Treba da zaštiti kosu od lomljenja i toplote. Nanosila sam ga uglavnom na krajeve. Deluje po malo silikonski. Međutim, zaglađivanje krajeva koje pruža ovaj serum je po meni vrlo slabo, pa je samim tim kosa slabo zaštićena od mehaničkih oštećenja prilikom češljanja i feniranja. Možda i štiti od toplote, ali to ne mogu direktno da procenim. Ono što vidim po meni nije zadovoljavajuće. Sadrži 50ml i košta 1050 dinara (u Cvrletu).


This fluid contains only a few components of which one is alcohol, and the only nourishing component is rice oil. It is supposed to protect your hair from breaking and heat. I mainly use it on hair ends. It feels a bit like silicone. However, it smoothed the ends very badly, and therefore the hair is poorly protected from mechanical damage during combing and styling. Maybe it protects against heat, but it cannot directly estimate. What I can see is, in my opinion,  not satisfactory. It contains 50ml and costs 1050 RSD (in Cvrle).

2 коментара:

  1. Imala sam slične proizvode, naprimer za mekšanje kose i razna čuda, ništa nije pomoglo! :) Odličan post! :)♥

    Zapratila sam te, ako želiš uzvrati. :)♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da slabo sta tu pomaze, al ja bar trazim da mi umeksa kosu da se ne lomi dok je cesljam.

      Избриши