субота, 28. јануар 2017.

Lilly VZK Hyaluron Serum



Zima je dobro vreme da u proizvode koje koristite uvrstite i neki serum za dodatno hidriranje. Nakon što sam čula par dobrih reči o Lilly Veoma Zdrava Krema Hyaluron Serumu, rešila sam da ga probam. Namenjen je anti-age nezi i hidrataciji. Hijaluronska kiselina pomaže hidrataciju kože i na taj način odlaže stvaranje bora, a korišćenjem preparata sa ovim sastojkom, pomažemo koži koja s godinama polako gubi zalihe ove kiseline. Fun fact sa Vikipedije: čovek od oko 70kg u sebi ima oko 15g hijaluronske kiseline, a trećina ove mase se razori i ponovo sintetiše svakog dana.


Winter is a good time to incorporate some hydrating serum into products you use daily, for more hydration. After I heard a few good things about Lilly Very Healthy Cream Hyaluron Serum, I decided to try it. It is designed for anti-age care and hydration. Hyaluronic acid helps moisturize the skin, thus delaying the formation of wrinkles. Using products with this ingredient, we can help the skin, since with time it looses stored molecules of this acids. Fun fact from Wikipedia: a man of about 70kg has about 15g of hyaluronic acid, and a third of this mass is destroyed and re-synthesized every day.


Cena ovog seruma je 799 dinara, a pakovanje sadrži 30ml. Serum je pakovan u staklenu bočicu sa pipetom, kojom se lako dozira proizvod. Serum je skoro providan, malkice mlečno zamućen. Ima neki blag nedefinsan miris, koji ne bih okarakterisala kao previše prijatan. Sadrži alkohol, mada ja nisam primetila nikakvo isušivanje ili negativno dejstvo ovog sastojka. Takođe, tu je i kofein koji pomaže cirkulaciju i alantoin, koji hidrira.


The price of this serum is 799 RSD, and the packaging contains 30ml. Serum is packed in a glass vial with a pipette, which makes dosing easy. It's nearly transparent, just a little milky blurred. It has some mild undefined scent, which I wouldn't characterize as too pleasant. Serum contains alcohol, although I haven't noticed any drying or negative effects of this ingredient. Also, there's the caffeine that helps circulation and allantoin, which hydrates.


Nanosim ga ujutru i/ili uveče na čisto lice, pre nanošenja kreme. Vrlo se lako upija, nije masan, ne lepi se i ne zateže. Jedna pumpica pokupi proizvod do male visine u pipeti, ali i to je dovoljna količina za celo lice, i vrat. 


I apply it in the morning and/or evening on a clean face before applying the cream. It is very easily absorbed, not greasy, non-sticky and does't unpleasantly tighten the skin. One pump picks up the product to a small level in the pipette, but this is a sufficient amount for the entire face and neck.


Moram da priznam da sam efekat ovog seruma primetila već nakon prvog mazanja. Čim ga namažem, koža na dodir deluje hidriranije i lepše. Elastična je i zategnuta. Serum se lepo dopunjuje sa kremama koje koristim i pomaže mi da u toku zime koža na licu ostane zaista vrlo lepo hidrirana. Kako nije masan, mogu ga koristiti i masnokošci preko cele godine.


I must admit that I have noticed the effect of the serum even after the first application. As soon as I apply it, the skin feels more hydrated to the touch and looks better. It is elastic and tight. Serum nicely complements the creams that I use and helps me during the winter, to keep my face nicely hydrated. As it is not greasy, it can be used even by people with oily skin, throughout the year.


Da li ste probali ovaj jeftin, a dobar Lilly serum? Da li koristite serume i koji vam je omiljeni?

Informacije i ocene
Cena 799 RSD
Gde kupitiLilly
Vrste1
Da li bih ih ponovo kupilaDa
Pakovanje5/5
Cena4/5
Efekat4/5
Sastav4/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- cena
- pakovanje
- dobro hidrira
- nije masan i lepljiv
- alkohol u sastavu           


Have you tried this good and inexpensive Lilly serum? Do you use serums, and which one is your favorite?

Information and scores
Price
799 RSD
Where to buyLilly
Types1
Would I buy it againYes
Packaging5/5
Price4/5
Effect4/5
Ingredients4/5
Overall Score4/5
ProsCons
- price
- packaging
- good hydration
- non-greasy and non-sticky
- alcohol in composition    

15 коментара:

  1. Odličan je stvarno, jedan od boljih seruma ovog tipa koji sam koristila. Samo što kad god koristim serume sa alkoholom zamišljam kako oni vidno zaglađuju a dubinski isušuju. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i ja, mada posto stalno nesto mazem jos nisam videla ama bas nikakvo isusivanje. :D

      Избриши
  2. Jedva sam čekala da neko napiše recenziju 😊 Šmekam ga od kada je izašao 😊 Probacu 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moja sestra je probala i tvrdi da oseca film na kozi. Mada ona retko sta koristi pa je mozda zato. Ja vala bas nisa ne osecam i super mi je bio.

      Избриши
    2. Meni je odlican....imam izuzetno suvu i osetljivu kozu i malo bora jer uskoro cu 40 godina😊nanesem ga ...ostavim da se osusi i nanesem kremu ....moje lice je dobilo jedrinu sto je meni zaista fascinantno

      Избриши
  3. Imam suvu kozu,nesmem da koristim nijednu kremu osim eucerina tj bas testiranih I medicinski pravljenih krema protiv Bora....da li je vzk krema I serum pogodna za mene

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isto..suva i jako osetljiva koza...divan je serum ali ja posle njega nanesem kremu jer blago zateze kozu....moje preporuke

      Избриши
  4. Ja koristim vzk dnevnu kremu sa hijaluronom i veoma sam zadovoljna,probat cu i serum obavezno.

    ОдговориИзбриши
  5. Nakon prvog nsnosenja vidi se rezultat veoma sam zadovoljna nastavicu da ga koristim a i nije skup mogu reci da je cak i bolji od skupog bilo kog drugog seruma ovaj je savrsen ❤

    ОдговориИзбриши
  6. Ovi proizvodi su vise nego savrseni, imam suvu kozu ali nakon par koriscenja seruma i nocne kreme lice je vidno bolje.Od srca moja preporuka

    ОдговориИзбриши
  7. Serum koristim vise od pola god i prezadovoljna sam. Bore koje sam vec imala su nestale a i pjege koje imam ceo zivot su skoro nestale. Svojim prijateljicama preporucujem ovaj serum a ja sam im svedok za kvalitet.

    ОдговориИзбриши