субота, 19. новембар 2016.

Nyx HD Eye Shadow Base


Baza za senke je nešto što koristim svaki dan i bez čega ne mogu da zamislim šminkanje. Baze su jedini način da mi šminka ostane na očima ceo dan. Do sada probala sam nekoliko veoma dobrih baza (Avon, Artdeco, Kiko), ali i nekoliko baš loših (Aura, Nyx). Kao što vidite Nyx baza pokazala se veoma loše. Ipak, čula sam da je Nyx HD baza dobra, tako da sam rešila da je isprobam.


The eyeshadow base is something I use every day and without which I cannot imagine any makeup. Primers are the only way to make any eye makeup stays on me all day. So far I've tried several very good bases (Avon, Artdeco, Kiko), but also some really bad ones (Aura, Nyx). As you can see Nyx base proved to be very bad. However, I heard that Nyx HD base is good, so I decided to test it out.


Baza dolazi u plastičnom pakovanju, kao tečni ruž. Ima zakošen sunđerasti aplikator. Sadrži 8g i košta 739 dinara. Svetle je bež boje, a formula joj je prilčno retka. Količina proizvoda koju pokupi sunđer iz jednog puta je dovoljna za jedan kapak, jer se proizvod lako razmazuje.


The base comes in plastic packaging, as a liquid lipstick. It has a slanted sponge applicator. Includes 8g and it costs 739 RSD. It is bright beige colour, and formula is relatively rare. The amount of product you pick up with the sponge in one go is enough for one eyelid, because the product is easy to spread.


Baza je odlična. Sve što nakon nje nanesem na kapak stoji ceo dan bez mrdanja. S druge strane, baza nije previše lepljiva, pa da otežava blendanje. Senke se lako nanose i blendaju, a pigmentacija im je mnogo jača nego kada se nanose direktno na kožu. 


The base is great. Everything I apply after the base stays all day without moving anywhere. On the other hand, the base is not too sticky, so it wont make blending difficult. Eye shadows are easy to apply and blend, ant their pigmentation is much stronger than when applied directly to the skin.


Ova baza ima sve što od ovakvog proizvoda tražim, pa je od srca preporučujem. Drago mi je da sam je probala i nakon lošeg iskustva sa običnom Nyx bazom. Da li ste je vi probali?


This base has everything I'm looking for from such a product, and I really recommend it. I'm glad that I tried it, even after a bad experience with regular Nyx base. Have you tried it?

Informacije i ocene
Cena739 RSD
Gde kupitiAlexandar Cosmetics
Vrste1
Da li bih ga ponovo kupilaDa 
Pakovanje5/5
Cena4/5
Formula5/5
Nanošenje5/5
Efekat5/5
Ukupna ocena5/5
ZaProtiv
- lako nanošenje
- pakovanje
- ne otežava blendanje
- pojačava pigmentaciju
- senke su postojane ceo dan
- cena
                                         


Information and scores
Price
739 RSD
Where to buyAlexandar Cosmetics
Types1
Would I buy it againYes
Packaging5/5
Price4/5
Formula5/5
Application5/5
Effect5/5
Overall Score5/5
ProsCons
- easy to apply
- packaging
- won't make blending hard
- better pigmentation
- eye shadows won't move all day
- price                                    

9 коментара:

  1. Pri kraju sam Avonove baze i bas razmisljam koju bih sledecu.. Po tvom opisu, ova baza bi mi sigurno odgovarala, bas cu je pogledati prvom prilikom :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da ima sanse. Ja Avonovu obozavam, a ova mi je jednako dobra. Jedino sto je skuplja malo. :(

      Избриши
  2. Meni je Avonova na listi onih gorih. :( Sa njom je postojanost senke bas losa. Aurina mi je ipak malo bolja. Mozda isprobam i ovu kad potrosim Aurinu koja mi je onako za svaki dan. Za bitnije dogadjaje koristim UD PP.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zanimljivo je koliko to zavisi od koze. Meni je Aurina potpuni promasaj. Kao da nisam ni stavila bazu. A Avon pefektna, necu nikad ni da kupim skuplju UD ne treba mi:)

      Избриши
  3. Ouuuuuu... ide prva na spisak među baze!!! :D

    ОдговориИзбриши
  4. Bas sam se pitala kakva je ova baza ali nisam nigde mogla da pronadjem nesto o njoj...
    Sad sam uzela Aurinu, onako, ne mogu da odlucim kakva mi je... Ovu bi probala mozda sledecu. Kakva ti je ova u poredjenju sa Artdeco?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jednako su mi dobre, s tim da je kod Artdeco po meni malo teze blendanje nego sa Nyx, ali obe volim. Aura mi je bila uzasna, nikako se nije slagala s mojom kozom. Nije uopste drzala senke.

      Избриши
    2. Onda Nyx uzimam sledecu, prakticnija mi je zbog aplikatora. Hvala ti na odgovoru :)

      Избриши