уторак, 24. новембар 2015.

Noreva Exfoliac Lotion - losion protiv bubuljica


Nedavno sam pisala o Lilly Veoma zdravoj kremi za problematičnu kožu (ovde), a sada sam rešila da pišem o još jednom, doduše malo skupljem, proizvodu protiv bubuljica koji trenutno koristim. Ovaj put reč je o losionu iz Noreva Exfoliac linije proizvoda. Već duže vreme nisam koristila losione, već samo kreme za problematičnu kožu. Ono što me je privuklo je nalepnica na kojoj piše da je za leđa, ramena i dekolte. Ponekad mi na ramenima izađu sitne bubuljice od valjanja na prljavom podu za vreme treninga, a žao mi je da stalno koristim male kreme za lice i na ovom velikom području.


I recently wrote about Lilly Very healthy cream for problematic skin (here), and now I decided to write about another, a little more expensive, product for blemishes which I currently use. This time I'm going to write about a lotion from Noreva Exfoliac product line. For a long time I didn't use lotions, but only creams for problematic skin. What drew me to this lotion was the label that says it is for back, shoulders and chest. Sometimes I have small pimples on my back and shoulders from rolling on the dirty floor during many trainings I have, and I hate constantly using small face creams for this large area.


Noreva Exfoliac losion sadrži visoku koncentraciju AHA kiselina i pomoću njih bi trebalo da uklanja bubuljice na licu, leđima, ramenima i dekolteu. Nanosi se ujutru i uveče na suvu i očišćenu kožu uz pomoć tufera. Sadrži 12.5% AHA kiseline, BHA, cinkovu so, bisabolol. Osnova mu je hidroalkoholna, a sadrži i vlažeće agense. Uostalom evo ga i ceo sastav:


Noreva Exfoliac lotion contains high concentration of AHA acid which should remove pimples on the face, back, shoulders and décolleté. It is applied morning and evening to dry and cleansed skin using cotton pads. It contains 12.5% AHA acid, BHA, zinc salt and bisabolol. Its base is hydroalcoholic, and it contains a moisturizing agents. Anyway here's the whole composition:


Dolazi u kartonskoj kutiji, u kojoj je plastična bočica. Bočica je od čvrste plastike, sa otvorom srednje veličine, kojim se losion lako dozira. Inače sadrži 125ml i košta 2090 dinara, ali ja sam ga ulovila na nekom sniženju u Metropoliten parfimeriji.


It comes in a cardboard box, in which is a plastic bottle. The bottle is made of hard plastic, with opening of medium size, which makes dosing easy. Otherwise it contains 125ml and costs 2090 RSD, but I bought it on a discount in the Metropolitan perfumery.


Losion je providna tečnost, blagog mirisa, koji mene podseća na apoteku i lekove, dakle ništa mirišljavo, ali ne ni neprijatno. Losion sam nanosila ujutru i/ili uveče, prosto po potrebi, kada mi se bubuljice pojave. Primetila sam, prilikom nanošenja na lice, da losion može da peče, i to srednje jako. Ne peče uvek, više kada vam je koža iziritirana ili ste možda cedili bubuljice pa imate negde otvorenu ranicu. Očekivano je zbog alkohola. Međutim pečenje vrlo brzo prestaje. Losion mi nije isušio kožu, niti je uticao na bilo koji negativan način. Čini mi se da bi losion ipak mogao da isuši, posebno ako već imate dehidriranu ili suvu kožu. Ja sam nakon losiona uvek nanosila dnevnu ili noćnu kremu.


The lotion is a clear liquid, with mild scent, which reminds me of the pharmacy and medication, so nothing fragrant, but also not uncomfortable. I applied it in the morning and/or evening, simply when necessary, during my pimple brake outs. I noticed, when applying it to the face, that lotion can sting moderately. It usually burns more when your skin is irritated or you were squeezing pimples so you have small open parts of the skin. It is expected due to alcohol. However stinging stops very quickly. Lotion did not dry out my skin, nor is it affected in any negative way. It seems to me that the lotion could still dry out your skin, especially if you already have dehydrated or dry skin. I have always used a day or night cream after using this lotion.


Namenjen je osobama sa srednjim i jačim problemima sa aknama. Ovo me je u početku malo uplašilo, jer ja imam vrlo slabe probleme, pa sam se plašila da mi losion ne bude nepotrebno jak. Ipak, losion mi je odgovarao i nije delovao jako. Čak naprotiv, moram da priznam da sam više očekivala. Primetila sam da od kad koristim losion bubuljice lakše i brže prolaze. Losion svakako nije sprečio izlazak novih bubuljica, a postojeće ne može da ukloni baš preko noći. Uklanja ih tek za dva do tri dana u najboljem slučaju, i samostalno i u kombinaciji sa još nekom kremom protiv bubuljica.


It is intended for people with middle and strong problems with acne. This made me a little scared at first because I have very small problems, so I was afraid that it would be unnecessarily strong for me. However, lotion suited me and wasn't too strong. On the contrary, I have to admit that I expected more. I have noticed that since I started using the lotion pimples dissapeared easier and faster. The lotion certainly did not prevent new break outs, and the current ones cannot remove overnight. It removes them in two to three days at best, independently or in combination with some other acne cream.


Sumnjam da bi bio veoma delotvoran i brz kod osoba sa velikim problemima sa aknama. Ipak nije loše probati ga, posebno ako imate problema sa kožom leđa i dekoltea, čija je površina velika i nepraktična za svakodnevno mazanje kremama. Nakon dužeg korišćenja koža bi trebalo da bude bolja, a problem sa aknama manji.


I doubt that it would be a very effective and fast for people with major acne problems. Still, it is not bad to try it, especially if you have problems with the skin on your back and neckline, whose surface is large and unpractical for daily cream applications. After prolonged use skin should improve, and the problem with acne become smaller.


Da li ste probali ovaj losion? Da li koristite Noreva Exfoliac proizvode za problematičnu kožu i kakvi su vaši generalni utisci? Ja sam uglavnom imala pozitivna iskustva, mada me ni jedan proizvod nije baš oborio s nogu.

Informacije i ocene
Cena2090 RSD
Gde kupitiapoteke, Metropoliten
Tipovi1
Da li bih ih ponovo kupilaDa
Pakovanje5/5
Cena3/5
Uklanjanje bubuljica3/5
Osećaj na koži3/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- pakovanje
- nije mi isušio kožu
- uklanja bubuljice
- cena- peče
- sporije uklanja bubuljice 
  od očekivanog


Have you tried this lotion? Do you use Noreva Exfoliac products for problematic skin and what are your general impressions? I mostly have positive experiences, though none of the product blew me away.


Information and scores
Price 2090 RSD
Where to buypharmacies, Metropoliten
Types1
Would I buy them againYes
Packaging5/5
Price3/5
Pimple removal3/5
Feeling on the skin3/5
Overall Score4/5
ProsCons
- packaging
- didn't dry out my skin
- removes pimples
- price
- stings during application
- slower pimple removal then
  expected

3 коментара:

  1. Super je to sto uklanja bubuljice, medjutim ne bih se usudila da ga koristim s obzirom da pece :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma nije toliko strashno. :) A ni to nije uvek, nego amo eto kao imas negde ranicu pa pece alkohol ili si bas iziritirala kozu.

      Избриши
  2. Alchemy Science’s Joint and Muscle Lotion provides deep, penetrating relief for hours.Provides long-lasting relief. A smooth, fast-absorbing lotion with more CBD ounce for ounce than any other topical on the market! Our lotion is also a better value than any CBD topical.muscle rub lotion

    ОдговориИзбриши