понедељак, 3. август 2015.

Nivea Q10 Plus Anti-wrinkle Serum Pearls



Rešila sam da je došlo vreme da napišem recenziju Niveinog Q10 seruma u formi perlica za koji me je nekoliko vas pitalo. Ovaj serum svakako ima veoma primamljiv izgled ali da li je i efektan? Naravno u napred napominjem da moja koža još uvek nema primetne bore, međutim prilikom korišćenja anti-age proizvoda mogu da primetim razlike i na mojoj koži. Takođe mislim da je pametno krenuti sa anti-age proizvodima već kod prvih znakova starenja kože, jer se sa njima svakako mnogo lakše bori nego kada su bore već veoma izražene, pa je lakše zadržati kožu zategnutom.


I decided it is time to write a review of Nivea Q10 serum in the form of pearls, since some of you already asked about my opinion. This serum definitely has a very attractive appearance, but is it effective? Of course I have to mention that my skin has no noticeable wrinkles, however when using anti-aging products I can still notice differences on my skin. I also think it is wise to start with anti-aging products at the first signs of aging, because it is certainly much easier to fight at that point than when wrinkles are already very prominent.

Serum dolazi u providnoj plastičnoj bočici od čvrste plastike. Bočica sadrži 40ml i košta 1449 dinara (mada je često snižen na oko 1200 dinara). Proizvod se istiskuje pumpicom koja je vrlo kvalitetna i dobra za doziranje proizvoda. Bočica ima dno koje se podiže pa je moguće iskoristiti proizvod do poslednje kapi.  Koenzim Q10 nalazi se u žutim perlicama i odvojen je od ostalh sastojaka pa je na taj način moguće imati veću koncentraciju Q10 (neko kog ostalih Q10 Niveinih proizvoda), a da je on i dalje efektan i stabilan. Prilikom pritiskanja pumpice kuglice pucaju i dobija se blago izmešana žućkasta grudvičasta smesa.  Serum sadrži i hijalurnosku kiselinu i kreatin.


Serum comes in a transparent plastic bottle made of hard plastic. The bottle contains 40ml and costs 1449 RSD (although the price is often reduced to about 1200 RSD). The product is pressed out by a pump which is very good quality and good for dosing product. Bottle has a raising bottom so it is possible to spend even the last drop of this serum. Coenzyme Q10 is in the yellow pearls and is separated from other components and in this way it was possible to have a higher concentration of Q10 (than in other Q10 products from Nivea) and for it to still be effective and stable. When you press the pump balls burst and you get slightly mixed yellow lumpy mixture. It also contains hyaluronic acid and creatine.


Jedna pumpica dovoljna je za celo lice i vrat, a ja nakon toga nanesem još pola pumpice na dekolte. Iako je tekstura seruma u početku grudvičasta vrlo se lako razmazuje i stapa s kožom, a grudvice nestaju. Miris seruma je srednje jak i vrlo lep, a blago me podseća na muške parfeme. Neko vreme se zadržava i na koži.


One pump is sufficient for the entire face and neck, and I then inflict another half of the pump to the chest. Although the texture of the serum is initially lumpy it is very easy to smudge and blend it with the skin, and the lumps disappear. Scent is medium strong and very beautiful, and slightly reminds me of men's fragrances. It even stays on the skin for some time.


Kada se razmaže potpuno je nemasan i lagan. Može bez bojazni da se koristi ispod vaše standarne dnevne i noćne kreme. Ja ga koristim samo preko dana. Za nas masnokošce ili osobe sa mešovitom kožom dovoljan je i kao samostalna dnevna nega, posebno u toku leta kada se svakako nanose kreme sa SPF-om preko.


After application it is completely light and non-greasy. You can use it without fear under your standard day and night cream. I use it only during the day. For us with oily skin and those with mixed skin it is sufficient as an independent day face care, especially during the summer when you also apply sunscreens with a SPF over the serum.



Ono što mi se svidelo je što sam već na početku korišćenja primetila da mi koža izgleda elastičnije, zategnutije i svežije. Dakle i na mlađoj koži efekat je vidljiv, mada efekat na dublje bore ne mogu da vam prenesem, jer ih nemam. Znam da su neki vrlo negativno raspoloženi prema recenzijama anti-age proizvoda na mlađoj koži, ali šta da se radi. Ja po malo koristim anti-age proizvode iako nemam 40 ili 50 godina i vidim efekte što me raduje, jer mi koža izgeda bolje.


What I liked is that even at the beginning of use I could already notice that my skin looks more elastic, firmer and fresher. So even on younger skin the effect is visible, although I cannot tell you anything about its effect on deep wrinkles, because I don't have any yet. I know some have very negative attitude toward reviews of anti-aging products on younger skin, but there's nothing I can do about it. I use some anti-aging products, even though I'm not 40 or 50 years old and I see the effects of those products which makes me happy, because my skin looks more nourished.



Serum je po meni za svaku preporuku, posebno za osobe koje nemaju velike bore i neće da kupuju ekskluzivne i skupe brendove, koji mogu ali i ne moraju biti bolji od ovih drogerijskih. Da li ste ga vi probali i kakvi su vaši utici? Posebno ako već imate bore.


Serum has my recommendation, especially for people who do not have a lot of wrinkles and those who don't want to buy exclusive and expensive brands, which may or may not be better than these found in drugstores. Did you try this serum and what are your impressions? Especially if you already have wrinkles.


Informacije i ocene
Cena1449 RSD
Gde kupitiLilly, DM
Vrste1
Da li bih ga ponovo kupilaDa
Pakovanje5/5
Cena5/5
Tekstura5/5
Efekat4/5
Ukupna ocena5/5
ZaProtiv
- cena
- pakovanje
- nemasna tekstura
- koža je elastična i lepa
                                    


Information and scores
Price1449 RSD
Where to buyLilly, DM
Types1
Would I buy it againYes
Packaging5/5
Price5/5
Texture5/5
Effect4/5
Overall Score5/5
ProsCons
- price
- packaging
- non-greasy texture
- skin is elastic and nice
                                       

8 коментара:

  1. Tekstura mi se cini skroz neobicnom ali vjerujem ti na rijec da je petica. Odlicna recenzija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Da da bas je cudna tekstura al cim krenes da razmazujes ujednaci se i lepo rasporedi po kozi.

      Избриши
  2. Baš je zanimljivo ovo, tekstura je baš smiješna :)

    Katja

    Se pratimo?! :)

    www.blogvivalavida.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ej, hvala ti :)
    Započela sam danas surfovanje u potrazi za savršenom dnevnom kremom koja bi eventualno mogla da bude i protiv bora - i mislim da sam je upravo našla ;) Pregledala sam još neke tvoje recenzije i sviđa mi se što u startu daješ odgovore baš na sva pitanja koja bi mogla da nas zanimaju u vezi sa nekim proizvodom.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши