четвртак, 20. август 2015.

Garnier Miracle Sleeping Cream


Ovo je sezona noćnih krema koje obećavaju transformaciju kože dok spavate. Razni brendovi su izbacili kreme sa sličnom temom, a u ovom postu preneću vam utiske o kremi drogerijskog ranga Garnier Miracle Sleeping Cream. Krema obećava više efekata - hidrira, oživljava, osvežava kožu, a na duže staze podmlađuje, zateže i izravnjava. Sadrži 7 aktivnih sastojaka koji imaju anti-age dejstvo.


This is the season of night creams that promise skin transformations during sleep. Various brands have released creams with similar theme, and in this post I will tell you my impressions of one drugstore cream - Garnier Miracle Sleeping Cream. Cream promises several effects - hydrates, revives and refreshes the skin, and in the long run rejuvenates, tightens and evens out. It contains 7 active ingredients that have anti-aging effects.


Krema dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj je plastična kutija tipičnog oblika za Garnier kreme. Cena kreme je 919 dinara a teglica sadrži 50ml. Krema sadrži LHA, adenozin, albiciju, hijaluronsku kiselinu, ekstrakt ruskusa i ulje jojobe, kao i esencijalno ulje lavande.


The cream comes in a cardboard box in which a plastic jar of a typical Garnier shape. Price is 919 RSD and jar containing 50ml. The cream contains LHA, adenosine, Albizia, hyaluronic acid, Ruskus extract, jojoba oil and lavender essential oil.


Krema je blago žućkaste boje, recimo boje slonovače, ali ono što je najzanimljivije je njena tekstura. Teksturu opisuju kao memorijsku koja se sama izravnjava i prilikom mazanja oblaže kožu. Ja bih je opisala kao gust puding. Kada nakon mazanja kremu ostavite ona se sama potpuno izravnja i ujutru je površina kreme potpuno ravna kao da je reč o nekorišćenoj kremi. Na koži doduše nisam primetila nikakav poseban efekat oblaganja. Krema se lako razmazuje i nije uopšte masna iako je malo gušća. Brzo se i upijau kožu. Miris kreme je po meni citrusan, ali lagan i prijatan, Čini mi se da je dobra za sve tipove kože. Eventualno ne mogu da garantujem za izrazito suvu kožu.


The cream is slightly yellowish in colour, for example ivory shade, but what is most interesting is its texture. Texture is described as memory or self-smoothing and it envelopes the skin. I would described as a thick pudding. When I leave it after application it completely evens out and looks like a totally new and unused cream. On the skin though I did not notice any particular enveloping effect. The cream is easy to spread and not at all greasy although it is a bit thicker. It is quickly absorbed. The smell of the cream is citrusy but light and pleasant. I think that it is good for all skin types. Maybe it is to light only for extremely dry skin.


Kremu nanosim svako veče na lice, vrat i dekolte. Kada se ujutru probudim nisam masna, već se koža tek po malo sjaji, vrlo zdravo i lepo. Moram da priznam da mi se vrlo sviđa kako mi koža izgleda od kad koristim ovu kremu. Ujutru zaista izgledam veoma odmorno i koža mi je zategnuta i elastična. Takođe nisam ni malo naduvena s čim često imam problema. Ne znam kakav joj je uticaj na bore, jer nemam mnogo izraženih bora. Čini mi se da u tom smislu nije posebno revolucionarna i jaka, ali da blago zategne kožu i pre svega joj obnovi tonus i svežinu.


I apply the cream every evening on my face, neck and cleavage. When I wake up in the morning I'm not oily, but the skin is just a little shiny, very healthy and beautiful. I must admit that I really like how my skin looks when I use this cream. In the morning I really look very rested, and my skin is tight and elastic. Also I'm not swollen, and I do have problems with this issue. I don't know how it impacts wrinkles, because I do not have many pronounced wrinkles. It seems to me that in this sense it is not particularly revolutionary and strong, but it gently tightens the skin and above all renews its tone and freshness.


Ova krema je definitivno vredna pažnje, posebno kad se uzme u obzir njena niža cena grogerijskog ranga. Ja uživam da je koristim. Nekako na vrlo neprimetan način ulepša i neguje kožu. Nisam to ni osetila, samo sam s vremenom primetila da mi se sviđa kako izgledam kada se probudim, što traje naravno i u toku dana.


This cream is definitely worth the attention, especially when one considers its lower drugstore price. I enjoy using it. Somehow, in a very inconspicuous way, it beautify and nourishes the skin. I didn't feel it at all, but I eventually noticed that I like how I look when I wake up, which also stays the same during the day.


Da li ste je vi probali i kakvi su vaši utisci?


Informacije i ocene
Cena919 RSD
Gde kupitiLilly, DM
Vrste1
Da li bih je ponovo kupilaDa
Pakovanje5/5
Cena4/5
Nega4/5
Igled kože5/5
Ukupna ocena5/5
ZaProtiv
- dobro hidrira
- koža je meka i elastična
- ujednačen ten
- zateže
- cena          



Have you tried it and what are your impressions?

Information and scores
Price919 RSD
Where to buyLilly, DM
Types1
Would I buy it againYes
Packaging5/5
Price4/5
Care4/5
Skin appearance5/5
Overall Score5/5
ProsCons
- great hydration
- skin is soft and elastic
- even complexion
- firming
- price            

10 коментара:

  1. Da li mozes da je uporedis sa Vichy Idealia Skin Sleep nocnom kremom, posto mi lici po efektu u ideji da radi slican posao? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da one su po prici koja ide uz njih vrlo slicne kreme. U teksturi se razlikuju, Vichy je redja ali ima taj neki silikonski osecaj pod prstima, dok ova i nema i gusca je. Vichy ne tvrdi da je anti age. Sa Vichy sam se budila dosta masnija, sto ipak i nije bitno posto se svakako umivam. Sa obe kreme se budis nekako svez, koza je vrlo elasticna i cvrsta pod prtima, nisi nadut ili onako podbuo. Ne mogu da kazem sta je tacno razlika u samoj kozi, ali nekako za nijansu jeste razlicit efekat. Mislim da sam sa Garnier mal ozategnutija. Mada obe su za mene bile jednako dobre. Za Vichy mnogi kazu da im ne lezi uopste, posebno zbog te silikonaste teksture, a posto je vise od 3 puta skuplja mislim da je Garnier mozda bolja opcija. Doduse ako si koristila Vichy i volish ih kao brend onda moguce da neces imati problema sa njihovom kremom.

      Избриши
  2. Hvala puno na komentaru :) Koristim Vichy pa se pitam sta posle da uzmem jer sam se razmazila uz ovu njihovu kremu :) Garnier bas zvuci kao dobra zamena :) Hvala na iscrpnom opisu, najbolja si...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je licno jednako dobra. Mada mozda nije toliko brzo bio efekat ocigledan, ali posle par nedelja koriscenja nekako se koza prolepsala. Probaj pa sta bude ako ti bude jednako dobra nasla si zamenu koja je mnogo jeftinija. I hvala ti na pohvalama :*

      Избриши
  3. Krema mi se čini dosta dobrom za njegovanje mladenačke kože i prevenciju ili barem ublažavanje prvih bora, tako nešto i tražim :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična recenzija! Meni vjerojatno još ta krema ne treba pošto je anti-age, ja imam tek 17, ali mogla bih je mami preporučiti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Da da, svakako ti nemas potrebe za ovako necim jos dosta godina. Ti samo uzmi neku lepu hranljivu nocnu kremu. :)

      Избриши
  5. Imam 31 godinu, nedavno sam uzela ovu kremu jer sam do sada bila prezadovoljna sa Garier Essentials hidrantnom kremom sa ekstratom cicka. Medjutim, kada namazem Miracle lice mi bridi i pece. Da li je to normalno, sobzirom da prvi put koristim anti-age kremu? Hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nesto ti izgleda ne odgovara u sastavu kreme verovatno. Ja nisam imala takav osecaj, a generalno ne bi trebalo da osecas da bridi ni od jedne kreme. Prosledi mami/sestri/drugarici, njima verovatno nece brideti, svi imamo razlicitu kozu.

      Избриши