уторак, 27. јануар 2015.

Siberian Health delikatna krema za predeo oko očiju


Nastavljam seriju postova o Siberian Health prirodnoj kozmetici. Ovaj put došli smo na red do jednog ozbiljnijeg proizvoda i to meni vrlo dragog - okoloočne kreme. Ova linija SH proizvoda sadrži dva tipa kreme za ovu regiju hranljiviju i laganu, a kako moje okoloočno područje nije suvo ja sam se odlučila za laganiju.  Ova krema sadrži ši puter, ulja i ekstrakte od baš mnogo biljaka tako da ih ovde neću čak ni nabrajati (ali vrlo lepo piše u sastavu ispod), niacinamid i kofein. Namenjena je borbi protiv svih znakova umora i starenja, i dobra je za smanjivanje finih linija. Bori se protiv gubitka elastičnosti i potpomaže lep izgled kože u regiji oka. Hidrira kožu, smanjuje otečenost i tamne kolutove. Evo ga i ceo sastav:


I'm going to continue a series of posts about Siberian Health natural cosmetics. This time we have a serious product and for me a very dear one - undereye cream. This line of SH product contains two types of creams for this region nutritious and light one, and as my undereye area is not dry I decided to buy a lighter version. This cream contains shea butter, oils and extracts from many plants, so I won't enumerate them all (but everything is nicely written in the composition below), niacinamide and caffeine. It is aimed at combating all signs of fatigue and aging, and is good for reducing fine lines. It fights against loss of elasticity and helps skin look beautiful. Hydrates skin, reduces puffiness and dark circles. Here's the whole composition:


Sastav ove kreme je blago rečeno odličan. Takođe krema ne sadrži nikakve veštačke boje, parfeme i konzervanse. Ima vrlo blag biljni miris i tamniju žućkastu boju. Tekstura je zanimljiva, malo je gušća od prosečnih krema ali pri nanošenju je jednako lagana i vrlo se lako razmazuje i upija. Kutijica je zatvorena folijom, a pakovanje sadrži 15ml. Cena kreme je 710 dinara.


The composition of this cream is excellent to say the least. Also cream contains no artificial colours, fragrances and preservatives. It has a very mild herbal scent and darker yellowish colour. The texture is interesting, a little thicker than an average cream, but when applied it is equally light and very easy to spread and absorb. Box is sealed with foil and packaging contains 15ml. Price is 710 RSD.


Krema me je oduševila. Mnogo dobro hidrira i ni malo ne pecka čak i ako ne pazim kako je nanosim i da li sam preblizu oka. Daje elastičnost i mekoću koži. Čini mi se i da ubrzava uklanjanje jutarnje naduvenosti. Jako malo kreme je dovoljno prilikom jednog nanošenja, pa mi prosto nije jasno kako ću je uopšte potrošiti. Ovo mi je čak možda i omiljena okoloočna krema koju sam do sad probala.  Ko traži dobru hidratantnu kremu koja je lagana i koja će usporiti starenje kože, i kožu učiniti mekom i elastičnom treba da je proba. Posebno ako imate osetljivu regiju oka, pošto ova krema ima samo prirodne sastojke i neće iritirati ni kožu ni oko.


I am thrilled about this cream. It hydrates so well and does not tingle and burn even if you do not watch how you apply it and spread it too close to the eye. It gives elasticity and softness to the skin. It seems to me that it also accelerates disappearance of morning undereye bags. Very little cream is enough for a single application, so I don't understand how I'll ever spend it entirely. This is perhaps the favorite undereye cream that I've ever tasted. If you are looking for a good moisturizer which is light and that will slow down the aging of the skin, and make skin soft and supple, you need to try it. Especially if you have sensitive eye region, since this cream has only natural ingredients and won't irritate the skin and eyes.


Da li ste možda probali ovu kremu? Da li vam deluje zanimljivo?

Informacije i ocene
Cena710 RSD
Gde kupitiSiberian Health
Vrste kreme2
Da li bih ih ponovo kupilaDa
Pakovanje5/5
Cena4/5
Hidratacija5/5
Izgled kože5/5
Podočnjaci i fine linije3/5
Ukupna ocena4/5
ZaProtiv
- Pakovanje
- Cena
- Odlično hidrira
- Elastična i lepa koža
- Blag efekat na fine linije
  i nadutost
- Ne utiče na tamne kolutove


Have you tried this cream? Does it seems interesting to you?

Information and scores
Price710 RSD
Where to buySiberian Health
Types of cream2
Would I buy them againYes
Packaging5/5
Price4/5
Hydration5/5
Skin appearance5/5
Bags and fine lines3/5
Overall Score4/5
ProsCons
- Packaging
- Price
- Great hydration
- Elastic and nice skin
- Mild effect on fine lines
  and under eye bags
- Does not effect dark circles

14 коментара:

  1. I ja koristim sibirsku kozmetiku (doduše, drugi brend, zove se nešto kao Baka Agafija), to je prirodna kozmetika spravljena od sibirskih trava. Nekim proizvodima sam zadovoljna više, nekima manje (ako su mi preslabi tj. preblagi).

    ОдговориИзбриши
  2. Itekako mi je zanimljiva ova krema:) Ova tekstura narocito,nisam imala nista slicno dosad. Jedino me cena malo odbija,mada kazes da je krema izdasna,dakle isplati se. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da bre izgleda ko da ce vecno da mi traje. Mada opet ove kreme ne mogu sto meseci da traju jer nemaju vestacke konzervanse. Ali mogu u frizideru da se drze pa da duze dosta traju.

      Избриши
  3. Baka agafija, natura siberica i oblephika siberika su srodne marke tj pripadaju istoj kompaniji. Volim sva tri brenda ali oblephiku siberiku najvise. Inace imaju stand u sc Stadion ispred h&m-a. Njihov balzam u spreju koji se ne ispira toplo preporucujem. :) Reci mi je l natura siberica proizvode kupujes na terazijama?

    ОдговориИзбриши
  4. Gde na Terazijama ima da se kupi ova kozmetika? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preko puta meka, pored mts-a blizu. Ima jedan uvuceni deo zgrade i tu je ulaz u prodavnicu. Ima veliki natpis.

      Избриши
  5. Iako ni jedna krema ne utiče na podočnjake, jako mi se sviđa tekstira. Eto baš takve okoloočne najviše volim!

    ОдговориИзбриши
  6. Da li mozes da uporedis sa Balea Urea kremicom za okoloocno podrucje, ako si je koristila? :D Hvala uanpred.

    ОдговориИзбриши
  7. Da li moze kupiti negde van Beograda?U Kragujevcu?

    ОдговориИзбриши
  8. Prodavnica postoji samo u beogradu ali kako oni funkcionisu kao Avon npr ako postoji neko iz Kragujevca ko to prodaje mozes da kupis. Mada ne znam kako da saznas ima li neko u Kragujevcu...

    ОдговориИзбриши