петак, 21. новембар 2014.

Vichy Liftactiv Supreme krema za lice


Red je došao i da napišem utiske o najnovijoj Vichy anti age kremi Liftactiv Supereme. O promociji kreme pisala sam ovde. A onda sam došla kuci isprobala je, a zatim i prosledila mami u nekom trenutku, da je isproba i ona na starijoj koži. Već sam pisala u prošlom postu o ovoj kremi da ona pored uobičajene anti age nege cilja i na pomoć pri dnevnom upuštanju kože, koje smo verovatno svi primetili. Koža ujutru izgleda najbolje a u toku dana se upusti, ten izgleda lošije a bore su izraženije.


It is time for me to write about the latest Vichy anti-age cream Liftactiv Supereme. I already wrote about it's promotion here. And then I came home tried it, and then gave it to my mom at some point, so she can try it on her older skin. I already wrote in my last post about this cream that besides the usual anti-aging care this cream also helps with day ageing of the skin, we've probably all noticed. The skin looks best in the morning and during the day it sags, the complexion looks worse and wrinkles are more pronounced.


Krema sadrži adenozin (blokira kontrakcije fibroblasta) i kofein (drenirajući efekat), ramnozu 5% (ojačava epidermis i dermis, povećava debljinu epidermisa) i neohesperidin 2% (antioksidans, sprečava melanogenezu uzrokovanu UV zračenjem). Krema takođe sadrži i čestice koje upijaju višak sebuma i vizuelno zaglađuju kožu, a takođe i svetlucave čestice koje koži daju živost i svež izgled. Uz ove sastojke krema ima trostruko anti age dejstvo - trenutno, u toku jednog dana i nakon dužeg vremena. Evo ga i ceo sastav:


The cream contains adenosine (blocks contraction of fibroblasts), and caffeine (draining effect), rhamnose 5% (strengthens the epidermis and dermis, increases thickness of the epidermis) and neohesperidin 2% (antioxidant, prevents the UV-induced melanogenesis). The cream also contains particles that absorb excess sebum and visually smooth the skin and also the glowing particles that give skin liveliness and fresh look. With these ingredients the cream has triple anti-aging effects - instantly, during one day and after a long time. Here's the full ingredient list:


Pa da pređem i na utiske. Prva i očigledna stvar je tekstura koja malkice podseća na kreme koje matiraju. Kada se namaže koža je matirana i izgleda zaglađeno. Brzo se upija i ne kruni se sa lica a dobra je i podloga za šminku. Ima blag i prijatan miris. Sa ovom kremom lice mi prosija dosta sporije i izgleda lepo i zdravo. To mi se na prvu loptu svidelo. Takođe primetila sam da mi koža izgleda zategnutije i sveže tokom celog dana. 


So to move on to my impressions. The first and obvious thing is just the texture that resembles a cream that mattifies. When applied the skin is matte and looks smooth. It is quickly absorbed and doesn't crumble, so it's also a good makeup base. It has a mild and pleasant fragrance. With this cream my face becomes shiny later and looks nice and healthy. That was the first thing that I liked. Also, I noticed that my skin looks tighter and fresh throughout the day.


Prosledila sam je i mami koja ima stariju kožu i vidne bore i ona je takođe bila veoma zadovoljna. I njeno lice je izgledalo sveže, a ten i izgled kože su bili lepši. A rekla je i da su joj se neke bore malo smanjile vizuelno. I to već pri početku korišćenja. Naravno da je deo toga i efekat čestica koje zaglađuju kožu ali bitno je da koža izgleda bolje.


I gave it to my mom who has an older skin and visible wrinkles and she was also very pleased. Her face looked fresh and complexion and skin appearance were better. She said that wrinkles were visually reduced. And that happened in the beginning of the use. Of course that is in part because of the particles that smooth out the skin but in the end it is just important that the skin looks better.


Krema dolazi u klasičnoj staklenoj Vichy teglici od 50ml i košta oko 3500 dinara. Za kraj poledajte i teksturu kreme:


The cream comes in a classic Vichy glass jar of 50ml and costs about 3500 RSD. In the end here is the texture of the cream:


Ja sam kremom veoma zadovoljna, i svako ko traži anti age kremu a i dalje ima mešovitu i masniju kožu mislim da će biti veoma zadovoljan kremom. Lepo hidrira, ali i matira i zateže kožu. Da li ste je vi probali i kakvi su vaši utisci?

Šta mi se sviđa:
- tekstura,
- hidratacija,
- izgled kože,
- matira i zaglađuje.

Šta mi se ne sviđa:
- pakovanje je lepo ali nije higijensko,
- cena.

Informacije i ocene:

CENA: oko 3500 RSD
GDE JE NABAVITI: Lilly, apoteke
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 4/5
CENA: 2/5
HIDRATACIJA: 5/5
IZGLED KOŽE: 5/5

ZATEZANJE: 4/5
UKUPNA OCENA: 4/5



I am very pleased with the cream, and anyone seeking anti-aging cream and still having mixed and oily skin will be very pleased with cream, I think. Nicely moisturizes, mattifies and tightens the skin. Have you tried it and what are your impressions?

What I like:
- Texture,
- Hydration,
- The appearance of the skin,
- Mattifies and smooths.

What I don't like:
- The packaging is nice but not hygienic,

- Price.

Information and scores:

PRICE: around 3500 RSD

WHERE TO BUY: Lilly, pharmacies
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 4/5
PRICE: 2/5
HYDRATION: 5/5

SKIN APPEARANCE: 5/5

TIGHTENING: 4/5
OVERALL SCORE: 4/5

11 коментара:

  1. Nisam je probala,a najverovatnije i necu jer mislim da su sve visijeve kreme precenjene.Hvala tebi na odlicnim recenzijama,vise puta sam te poslusala jer nam odgovaraju iste kremice.Pises bez ulepsavanja,veoma objektivno i ja to cenim.Pozdrav,Lila

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti draga! Bas mi ne drago da to mislis. :)))

    ОдговориИзбриши
  3. Licno nemam problema sa silikonskim kremicama za lice ali ako su previse silicone heavy, onda ih cesce koristim kao prajmer nego u svrhu neke zahtjevnije njege. Sesto culo mi govori da je ova Vichy kremica u nekoj zlatnoj sredini - drzim je na oku! ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo bi bilo nešto za mene. Malo sam se iznenadila kada sam vidjela Lift kremu kod tebe, jer imaš ti još vremena za lifting, ali mi je drago da si napisala recenziju. Ja se bojim rano krenuti s težom artiljerijom jer ne znam što ću kada mi se bore zaista suprotstave, ali pošto kažeš da je odlično za teksturu i masnu kožu, sad sam zainteresirana.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ja sam je malo isprobala radi licnih utisaka ali sam je dala mami. Htela sam da napisem sto realniju recenziju. Nisam jos presla na tesku artiljeriju :)))

      Избриши
  5. Анониман29. јун 2015. 02:49

    Ne volim kada neko kome po godinama ne odgovara preparat - pise o njemu.

    ОдговориИзбриши
  6. Kremu sam probala da bih lepo pisala o teksturi i ucinku na moju kozu. Da ste pazljivo procitali videli biste da pisu i utisci koje mi je prenela mama. Tako da imate uporednu sliku. A anti-age kreme svakako ne treba krenuti s koriacenjem tek nakon sto su bore nastale jel vam onda velike pomoci nema :)

    ОдговориИзбриши
  7. Na kremi nigde ne piše da je za mešovitu kožu što onda znači da i nije?

    ОдговориИзбриши
  8. Povlačim prethodno što sam rekla da ne piše za kakav tip kože je krema.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe pa pisalo ili ne tekstura je meni bas odgovarala a moja koza je mesovota. E sad to se nikad ne zna kako ce da bude na bilo cijoj drugoj kozi.

      Избриши