уторак, 21. мај 2013.

Flormar Pretty P06

Danas je divan sunčan dan pa su takvi i moji nokti! Nalakirala sam Flormar Pretty lak u nijansi P06. Trenutno je u Flormaru akcija na ove leakove i za kupljen jedan dobija se drugi od iste vrste. Ovi su baš jeftini. Koštaju 199 dinara i imaju 6ml. Kao i svi neonski lakovi formula je malo ređa pa su potrebna dva sloja ili da se mažu preko belog laka. Ja sam nakon dva sloja, na vrhove nokta namazala i  L'Oreal Top Coat Confettis.  Evo rezultata:

Today is a wonderful sunny day and so are my nails! I used Flormar Pretty nail polish in colour P06. Currently you can by this nail polish in Flormar and you will get another from the same line for free. These are pretty cheap. They cost 199 dinars and have 6ml. Like all neon nail polishes formula is a little thinner and needs two layers or to apply it over the white nail polish. After two coats I painted the tips of my nails with L'Oreal Top Coat Confettis. Here is the result:




Šta mi se sviđa:
- Pakovanje,
- Cena,
- Postojanost,
- Brzo se suši.

Šta mi se ne sviđa:
- Retka formula.

Informacije i ocene:

CENA: 199 din
GDE GA NABAVITI: Flormar i možda Lilly
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 5/5
IZGLED NA NOKTIMA: 4/5
FORMULA: 3/5
UKUPNA OCENA: 4/5



What I like:
- Packaging,
- Price,
- Durability,
- Fast drying.

What I don't like:
- Thin formula.

Information and scores:

Price: 199 dinars
WHERE TO BUY: Flormar and maybe Lilly
WOULD I BUY IT AGAIN: Yes

PACKAGING: 5/5
PRICE: 5/5
APPEARANCE: 4/5
FORMULA: 3/5
OVERALL SCORE: 4/5

27 коментара:

  1. Šteta za rijetku formulu, ali predivno ti pristaje :)

    ОдговориИзбриши
  2. Flormar ima super lakice :) Atraktivne boje, super cena i brzo se suse :) Nisam probala nijedan od ovih manjih. Super je ta akcija, nadam se da cu stici da je iskoristim ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Wow, kako lepo izgleda... O.o Mislila sam da su confetti najbolji u kombinaciji sa crvenim lakom, ali ovo je još bolje!!! Oduševljena sam krajnjim rezultatom, šteta što je redak.

    ОдговориИзбриши
  4. super manikura *.*
    pravit ćemo se da nije bilo problema s žutom bojom ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican je! Ovakvu nijansu sam nosila devedesetih i obozavala. ;) Kupila sam i ja te konfetice jer ih svi imate pa sto ja da budem crna ovca. :D

    ОдговориИзбриши
  6. Lepa boja i simpatična bočica :) Volim Flormar lakove :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja. Sve koje sam kupila su mi bili super. Ovaj je jos i najgori jer je bas drecav pa je malo redji. Ostali su mogli cesto i po jedan sloj da se mazu.

      Избриши
  7. Prelijepa je boja :D ovo ljeto će mi definitivno biti u neon bojama, a i obožavam flormar lakove. imaš jako lijepe nokte :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E hvala. Nisu neki listaju se i jako su mekani i savitljivi. Kupih od Essence nesto za ocvscivanje i sad mi bas ne pucaju. Cak sam ih sve skratila svesno jer su mi smetali :)

      Избриши
  8. Odlična manikura! :)
    Super su ti nokti i super mi je ova nijansa.
    Ja obožavam neonce, ludi su skroz. I ovaj Lorealov lak mi je na wishlisti već neko vrijeme, mislim da ću ga ugrabiti u idućem posjetu DM-u :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se lepim za drecave boje i lakova i odece i senki. Ma sve. Ko bube na svetlo.

      Избриши
  9. Kako je dobro odradjen manikir! Sa ovim sljokicama... Pun pogodak! =)

    ОдговориИзбриши
  10. Preslatka je bocica :D
    Dopada mi se kako izgleda konfeti lakic na zutu... :)

    ОдговориИзбриши