среда, 6. фебруар 2013.

Flormar u braon boji

Flormar je jedan od proizvođača sa nižim cenama šminke, međutim pretpostavljam da se za njih manje zna, s obzirom na to da se Flormar šmnka može kupiti samo u njihovim prodavnicama, koje u Beogradu i nisu baš brojne, pa devojeke koje nisu prošle pored njihove prodavnice i zaintrigirale se, najverovatnije ne poseduju ni jedan njihov proizvod. Doduše primetila sam da su počeli da prodaju njihove lakove u Lilly-u tako da možda nije daleko ni trenutak kada će prodavati i ostatak.

Moji utisci sa ovom markom su pomešani. Kod njih sam kupila neke proizvode s kojima i nisam baš zadvoljna, ali i one koje obožavam. Danas želim da predstavim dva proizvoda koja skoro svakodnevno koristim. Reč je o njihovoj neutralnoj paleti i mat nude ružu - Deluxe Cashmere Lipstick Stylo u nijansi DC21.

                                       

Paleta se sastoji od pet senki i sadrži ukupno 9g proizvoda. Sve nijanse su potpuno mat. Pakovanje je plastično i ne izgleda preterano elegantno, ali je čvrsto i sigurno. Dolazi sa aplikatorom sa dva sunjđerčića. Prva senka je svetlo bež sa malo koralnog u sebi, odlična kao highlighter ispod obrva. Zatim ide prelepa svetla moka koju često stavljam preko celog kapka ako želim da naprvim svetliju varijantu dnevne šminke. Treća po redu je tamnija moka hladnijeg podtona, odlična za senčenje iznad kapka. Takođe u tu svrhu često koristim i četvrtu senku braon boje sa dosta žutog u sebi i samim tim toplim podtonom. I na kraju dolazi na red najtamnija senka, prilično hladna braon boja, po meni ne previše tamna, već baš taman za senčenje spoljnog V za dnevnu varijantu.  Postojanost i prekrivanje svih senki prilikom nanošenja bez baze je srednje. Takođe, s obzirom na to da su senke potpuno mat, bez baze one ne mogu da izdrže više od 3-4 sata bez brisanja i pomeranja. Međutim ako ih koristim sa bazom (mojom omiljenom Artdeco Eyeshadow Base) senke postaju neverovatno dobre. Pokrivanje je odlično i boje na kapku izgledaju kao u kutiji. Takođe boje su postojane bukvalno ceo dan sa minimalnim skidanjem tek pred kraj dana. Takođe, ono što je najbitnije, one se ne skupljaju u pregibu kapka, pa nije potrebno dorađivati ih u toku dana. Jednom rečju ova paleta udružena sa dobrom bazom postala je moj ultimativni favorit među mat senkama za svaki dan.
Takože treba napomenuti da ova paleta dolazi i u nekoliko drugih boja.

Evo kako senke igledaju na mojoj ruci (bez baze).




Da sumiram dobre strane ove palete su:
- niska cena
- lep izbor nijansi
- čvrsto pakovanje
- odlično prekrivanje, blendiranje i postojanost ali samo uz dobru bazu.

Negativne strane bi bile:
- može se kupiti samo u Flormar radnjama
- bez baze ne može da se izvuče maksimum iz ovih senki.

Informacije i ocene:

CENA: oko 1099 dinara
GDE JE NABAVITI: Flormar
BROJ NIJANSI: 5
DA LI BIH JE PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 4/5
CENA: 5/5
NANOŠENJE: 4/5
POSTOJANOST: 4/5
PREKTIVNA MOĆ: 4/5
UKUPNA OCENA: 4/5

Da pređemo na ruž. Kao što sam već napisala reč je o Deluxe Cashmere Lipstick Stylo u nijansi DC21. Pakovanje je zaista lepo metalik zlatno. Veoma je čvrtsto i izgleda veoma elegantno.  Nijansa je nude, a završnica potpuno mat. Moram priznati da mi se, kada sam ga kupila, nije previše svideo, pošto u sebi nema ni malo rozikaste nego je boja nekako potpuno braon, međutim već nakon trećeg, četvrtog nanošenja baš sam ga zavolela. Evo kako on izgleda na mojoj ruci:




Takođe ovaj ruž mi ne isušuje usne, što je dobro, mada ih i ne hidrira kao kod većine mat karmina. Može da izdrži nekoliko sati, ako ne grickate usne, jedete ili pijete, što ja skoro stalno radim. :) A sada slika kako on izgleda na usnama:



 Dakle ruž mi se sviđa zbog:
- cene
- pakovanja
- mat je što baš volim
- ne isušuje usne
- postojan je i lepo prekriva
- ujednačeno se briše 

A loše mu je eventualno:
- boja bi mogla da bude malo više boje mesa, a malo manje braon
- ne hidrira ni malo

Informacije i ocene:

CENA: oko 699 dinara
GDE GA NABAVITI: Flormar
BROJ NIJANSI: 10 ali nisam baš sigurna da sve mogu da se kupe kod nas
DA LI BIH GA PONOVO KUPILA: Da

PAKOVANJE: 5/5
CENA: 5/5
NANOŠENJE: 5/5
POSTOJANOST: 4/5
PREKTIVNA MOĆ: 4/5
UKUPNA OCENA: 4/5

3 коментара:

  1. Definitivno cu probati ovu paletu! Bas ce mi odgovarati ako su sve skroz mat. :*

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala njihove ruzeve, a od senki imam one u okruglom pakovanju sa neutralnim bojama i bas ih volim.

    ОдговориИзбриши
  3. One bele okrugle pa podeljene na cetiri?senke su shimeraste?imam ja takvu na brao i na roze i obe su mi super.bile su mi stalna postava dok nisam kupila ovu mat paletu.

    ОдговориИзбриши